Książka z serii Nowy Porządek Świata, nakładem wydawnictwa Wers, Paul Fischer „Szatan jest ich bogiem”. Studium o Encyklikach Papieskich i Masonerii.
Wolnomularstwo - w jakiego Boga wierzy i jaka jest jej religia. Dlaczego i kogo uważa za swojego największego wroga. Jedna z najlepszych pub;ikacji o antykościele, czyli masonerii (bestseller!).
To zbyt mało powiedzieć, że ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego katolika. Żaden katolik nie może sobie pozwolić na niewiedzę czemu tak wielu papieży ogłaszało tak wiele encyklik ostrzegając swych wiernych przed owym kłamliwym i wojowniczo nastawionym „cechem rzemieślniczym”, który „często stara się ukryć zło drzemiące w ich doktrynie”. Wszyscy chrześcijanie mogą odnieść korzyść zapoznając się z tą pracą, która tak krytycznie ocenia źródła świeckiego humanizmu. To jedno z najbardziej kompetentnych opracowań o współczesnej masonerii.
SZATAN JEST ICH BOGIEM Paula A. Fishera jest najlepszą jak do
tej pory książką o masonerii na polskim rynku wydawniczym.
Konrad Szymański
,,Słowo - dziennik katolicki", 17-19 XII 1993r.
Wśrod pojawiających się coraz liczniej na rynku księgarskim pozycji
poświęconych masonerii, pisanych z różnych pozycji, ta prezentowana
tutaj wyróżnia się w sposób szczególny. W przedmowie
Ojciec P. A. Magnier CSSR stwierdził iż to zbyt mało powiedzieć, że praca
SZATAN JEST ICH BOGIEM powinna stać się obowiązkową. lekturą
każdego katolika...
Piotr Tryjanowski „Myśl Polska", 1-15 IV 1994r
SZATAN JEST ICH BOGIEM to jedno z najkompetentniejszych
opracowań o współczesnej masonerii. Zdumiewający jest krok jaki
został dokonany za pontyfikatu Pawła VI, kiedy to cofnięta została
ekskomunika za przynależność do masonerii. Doskonała, kompetentna
książka, kompendium na temat najbardziej wpływowego zła
naszych czasów.
,,Ojczyzna", VI 1994r.
W swojej książce autor podejmuje dość śmiałe hipotezy, zawsze
poparte argumentami. Z Fisherem można się nie zgadzać, lecz nie
sposób zarzucić mu nieuczciwości. Aczkolwiek, SZATANJESTICH
BOGIEM z całą pewnością jest lekturą kontrowersyjną.
,,Gazeta Poznańska", 1 VII 1994r.
Praca SZATAN JEST ICH BOGIEM powinna stać się obowiązkową
lekturą każdego katolika. Jest ona zwłaszcza potrzebna dziennikarzom,
publicystom oraz innym ludziom pióra, a także tzw. ,,intelektualistom",
szczególnie podatnym na podszepty mafii „New Age".
dr Andrzej Reyman
,,Najjaśniejsza Rzeczypospolita", 12 VII 1994r.
Paranoja jest z natury dwuznaczna, ponieważ oscylująca na granicy
szaleństwa, stara się stroić w szatki nauki, historii i dokumentu.
Znakomity tego przykład otrzymujemy we właśnie opublikowanej
książce Paula A. Fishera pt. SZATAN JEST ICH BOGIEM - Encykliki
papieskie i wolnomularstwo. Rozprawa pisana jest z pozycji „prawdziwego",
to jest przedsoborowego katolicyzmu. Prócz masonów -
satanistów posiada więc ona jeszcze jednego poważnego przeciwnika
- liberalne, zwłaszcza jezuickie, orientacje w Kościele.
Kowalski, ,,Gazeta Poznańska", 23-24 VII 1994r.
Ukazało się tłumaczenie niezwykłej książki amerykańskiego znawcy
tych zagadnień - Paula Fishera SZATAN JEST ICH BOGIEM.
Książkę tę należy uważać za wyjątkowo potrzebną, wręcz niezbędną,
i dlaczego? Dlatego, że niestety po Drugim Soborze Watykańskim
mamy coraz więcej księży, biskupów, a przede
wszystkim kardynałów (oczywiście, nie w Polsce), głównie w Watykanie,
którzy wbrew zakazom Kościoła, przynależą do masonerii.
Ks. Michał Poradowski,
,,Polski Przewodnik", USA, 5 VIII 1994r.
,,Szczerbiec" VIII 1994r.
P. A. Fisher na bogatym materiale źródłowym udowadnia, że „masoneria
jest jedną z największych światowych organizacji spiskowych
wszechczasów", I.../ Fisher wskazuje też na przenikanie masonerii do
kościoła katolickiego. Pisze, że wielu księży pod namową biskupów
i kardynałów z Watykanu wstępuje w szeregi masonerii. To pod ich
wpływem następuje erozja fundamentów Kościoła.
Jan Puchalski, ,,Najwyższy Czas", 1 X 1994r.
APPENDIX
DOKUMENTY PAPIESKIE POTĘPIAJĄCE WOLNOMULARSTWO POŚREDNIO LUB BEZPOŚREDNIO
(B) - oznacza potępienie bezpośrednie
Acerba Animi, Pius XI, 1932, 58
Adaptacja Pasterska, Pius XII, 1958,71 (B)
Apostolicae Nostrae Caritatis, Pius IX, 1854,27
Aeterni Patris, Leon XIII, 1879, 31
Arcanum Divinae Sepientiae, Leon XIII, 1880, 31
Christianae republicae, Klemens XIII, 1766,23,90
Custodi Di Quella Fede, Leon Xlll, 1892,40, 78,89(6)
Dal'alto Dell Apostolico Seggio, Leon XIII, 1890, 38 (B)
Deklaracja Kardynała Ratzingera, 1983, 78 (B)
Diuturnum, Leon XIII, 1881, 31
Divini Redemptoris, Pius XI, 1937, 64
Ecclesiam a Iesu-Cristo, Pius VII, 1821,23
Exultavit Cor Nostrum, Pius IX, 1851,27
Humanum Genus, Leon XIII, 1884, 32,37,90,98
Iamdudum, Pius X, 1911, 49
lmmortali Dei, Leon XIII, 1885, 35
In Eminenti, Klemens XII, 1738, 22 (B)
lnimica Vis, Leon XIII, 1892, 39
Inscrutible, Pius VI, 1775, 23
Inscrutible Dei Consilo, Leon XIII, 1878,31
Iucunda Sane, Pius X, 1904, 43
Inquis Afflictisque, Pius XI, 1926, 57
Kardynał Law, 1985, 79-80 (B)
Kongregacja Świętego Oficjum, odpowiedź na zapytanie Biskupów Włoskich, 1949, 73 (B)
Levate, Pius IX, 1867, 27
L'Osservatore Romano, 1932, 58 (B)
L'Osservatore Romano, Msgr. Cordovani, 1950, 73 (B)
L'Osservatore Romano, Kardynał
Ratzinger, 1985, 78-79 (B)
Mirari Vos, Grzegoż XVI, 1832, 25, 89
Nostis Et Nobiscum, Pius IX, 1849, 27
Nullis Certe Verbis, Pius IX, 1860, 27
Officio Sanctissimo, Leon XIII, 1887, 37 (B)
Pascendi Dominici Grigis, Pius X, 1907,45
Piene L'Animo, Pius X, 1906, 46
Prawo Kanoniczne, 1917, 75, 76
Prawo Kanoniczne 1983, 10, 78
Preaeclara Gratulationis Leon XIII, 1894, 41 (B)
Providas, Benedykt XIV, 1751, 16, 23, 90 (B)
Quanta Cura, Pius IX, 1864, 27 (B)
Quanto Conficiamus, Pius IX, 1863, 27
Quas Primas, Pius XI, 1925, 55
Quod Apostolici Muneris, Leon XIII, 1878,31
Quod Multum, Leon XIII, 1886, 37 (B)
Quo Graviora, Leon XII 1824, 24 (B)
Qui Nuper, Pius IX, 1859, 27
Qui Pluribus, Pius IX, 1846, 26
Satis Cognitum, Leon XIII, 1896, 36
Singulari Quidem, Pius IX, 1856, 27
Summi Pontificatus, Pius XII, 70-71
Traditi Humilitate, Pius VIII, 1829, 16, 24 {B)
Ubi Primum, Leon XII, 1824, 24
Une Fois Encore, Pius X, 1907, 44
Vehementer Nos, Pius X, 1906, 44
O Autorze:
P. A. Fisher należy do najwybitniejszych pisarzy i myślicieli katolickich w USA. Urodził się 12 marca 1921 r. w Indianopolis, USA jako przedostatnie, najmłodsze dziecko z ośmiorga rodzeństwa. Uczęszczał do parafialnej katolickiej szkoły podstawowej. Studia ukończył na Uniwersytecie Notre Dame w 1943 r. gdzie uzyskał tytuł magistra w dziedzinie handlu zagranicznego. Po studiach pracował na Uniwersytecie Georgetown i Uniwersytecie Amerykańskim (obie placówki w Stanie Waszyngton).
W czasie II wojny światowej służył w Biurze Służb Strategicznych (OSS) w Afryce Północnej i we Włoszech. W czasie wojny w Korei ponownie został powołany do czynnej służby w kontrwywiadzie wojskowym. W cywilu przez 23 lata pracował jako ekspert wywiadu i bezpieczeństwa w armii USA, Amerykańskich Siłach Powietrznych a także w Krajowym Centrum Aeronautyki i Lotów Kosmicznych. Przez 8 lat pracował jako doradca prawny i prasowy kongresmana James'a J. Delaney'a w Kongresie USA. Jest współpracownikiem i waszyngtońskim korespondentem pism: Triumph Magazine, The National Cathołic Register, Ttoin Circle Magazine oraz najstarszego tygodnika katolickiego USA - The Wanderer. Jest autorem monumentalnej pracy Behind the Lodge Door: Church, State and Freemasonrv in America [Spoza drzwi loży: Kościół, Państwo i Masoneria w Ameryce]. Ożenił się z Ruth F. Morey z Toronto, w Kanadzie w 1948 r. (jego żona zmarła w 1989 r.) Mieli dziewięcioro dzieci, 6 dziewczynek i 3 chłopców. Obecnie mieszka w Indianie, gdzie nie ustaje w szperaniu w dokumentach i pisaniu.