Uzależnienie-Media
      Uzależnienie-Media

      Uzależnienie-Media

      Opinia (0)
      20,00 zł
      Z Podatkiem
      Polityka zwrotów: 14
      Dostawa 1-3 dni
      Produkt w magazynie

      Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania.

      Ilość :
      Otrzymasz 20 Punktów NAGRODY przy zakupie co najmniej 1. produktu. Nagrodę można wykorzystać do opłacenia kolejnych zamówień, zamienić na kod rabatowy lub kupon. Aby skorzystać z NAGRODY należy zarejestrować nowe KONTO KLIENTA lub zalogować się na już istniejące. Chcesz wiedzieć więcej? - sprawdź nasz PROGRAM LOJALNOŚCIOWY FAMILIS!
      Blisko

      🧐 Dowiedz się więcej o naszych promocjach oraz programach LOJALNOŚCIOWYCH i PARTNERSKICH klikając w

      LINK

      Write your review

      Testowa tabela rozmiarów - size chart content - Size/Chart/Table

      • Polityka prywatnośćiPolityka prywatnośći - Dbamy o Twoją prywatność. Tutaj znajdziesz informacje dot. zasad przetwarzania danych osobowych.
      • Zasady dostawyZasady dostawy
      • Regulamin zwrotówRegulamin zwrotów - Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. 14 DNI NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

      Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania.

      Uzależnienie od środków masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka.

      Książka przedstawia funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich oddziaływania, przybliża rolę środków masowego przekazu w kulturze, ukazuje istotę uzależnienia od mass mediów i kryteria diagnostyczne ułatwiające rozpoznanie go, charakteryzuje fizyczne, psychiczne i społeczne szkody wywołane nadużywaniem mass mediów i uzależnieniem od nich, zawiera propozycje oddziaływań profilaktycznych skierowanych do nadawców i odbiorców przekazów medialnych oraz rozprawia się z mitami i błędnymi przekonaniami na temat roli mediów w życiu społecznym.

      Wydawnictwo Archidiecezji Lubelskiej "Gaudium"

      Opis

      Wydawnictwo
      Gaudium
      Oprawa
      Miękka
      Format
      105 x 165
      Ilość stron
      191
      ISBN
      9788389659125
      Autor
      Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS
      Tytuł oryginału
      Uzależnienie-Media
      Kod EAN
      9788389659125

      Brak recenzji użytkowników.

      Napisz swoją opinię
      Uzależnienie-Media

      🧐 Dowiedz się więcej o naszych promocjach oraz programach LOJALNOŚCIOWYCH i PARTNERSKICH klikając w

      LINK

      Uzależnienie-Media

      Uzależnienie-Media

      20,00 zł
      Z Podatkiem
      Polityka zwrotów: 14
      Dostawa 1-3 dni