Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript lub go wyłączyłeś. Większość funkcji nie będzie działać, więc włącz obsługę JavaScript!
Uzależnienie-Media
View all images
Uzależnienie-Media
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
close

Szybki kontakt

Tytuł wiadomośći (Opcjonalnie)

Wpisz swoje imię (Wymagane*)

Wpisz swoje nazwisko (Opcjonalnie)

Numer kontaktowy (Opcjonalnie)

Wpisz swój adres e-mail (Wymagane*)

Treść wiadomości (Wymagane*)

Tylko jedna odpowiedź jest prawdziwa! Odpowiedz Tak lub Nie.

 

Uzależnienie-Media

Opinia (0)
20,00 zł
Z Podatkiem
Polityka zwrotów: 14
Dostawa 1-3 dni
Produkt w magazynie

Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania.

Ilość :
Otrzymasz 20 Punktów NAGRODY przy zakupie co najmniej 1. produktu. Nagrodę można wykorzystać do opłacenia kolejnych zamówień, zamienić na kod rabatowy lub kupon. Dowiedz się więcej aby w pełni wykorzystać PROGRAM LOJALNOŚCIOWY I PARTNERSKI FAMILIS I zajrzyj na nasz BLOG!
Zamknij
Write your review

Testowa tabela rozmiarów - size chart content - Size/Chart/Table

  • Polityka prywatnośćiPolityka prywatnośći - Dbamy o Twoją prywatność. Tutaj znajdziesz informacje dot. zasad przetwarzania danych osobowych.
  • Zasady dostawyZasady dostawy
  • Regulamin zwrotówRegulamin zwrotów - Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. 14 DNI NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania.

Uzależnienie od środków masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka.

Książka przedstawia funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich oddziaływania, przybliża rolę środków masowego przekazu w kulturze, ukazuje istotę uzależnienia od mass mediów i kryteria diagnostyczne ułatwiające rozpoznanie go, charakteryzuje fizyczne, psychiczne i społeczne szkody wywołane nadużywaniem mass mediów i uzależnieniem od nich, zawiera propozycje oddziaływań profilaktycznych skierowanych do nadawców i odbiorców przekazów medialnych oraz rozprawia się z mitami i błędnymi przekonaniami na temat roli mediów w życiu społecznym.

Wydawnictwo Archidiecezji Lubelskiej "Gaudium"

Opis

Wydawnictwo
Gaudium
Oprawa
Miękka
Format
105 x 165
Ilość stron
191
ISBN
9788389659125
Autor
Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS
Tytuł oryginału
Uzależnienie-Media
Kod EAN
9788389659125

Brak recenzji użytkowników.

Napisz swoją opinię
Uzależnienie-Media
Uzależnienie-Media

Uzależnienie-Media

20,00 zł
Z Podatkiem
Polityka zwrotów: 14
Dostawa 1-3 dni